سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۵ هزار نفر بانوان سرپرست خانوار از خدمات کمیته امداد بهره مند می‌شوند

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۴۵ هزار نفر از این افراد را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر معادل حدود ۱۰ درصد از جمعیت استان از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد بهره مند می‌شوند، گفت: نیمی از جمعیت مددجویی استان معادل ۱۰۰ هزار نفر را بانوان و دختران نیازمند تشکیل می‌دهند.

خدرویسی افزود: هم اکنون سرپرستی بیش از ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه را بانوان برعهده دارند.
وی تاکید کرد: بانوان سرپرست خانوار مددجو پیش از تحت حمایت قرار گرفتن هیچ گونه منبع درآمدی و پوشش بیمه‌ای ندارند و صرفا تنها منبع درآمدی، عزت و کرامت خانواده‌های آنان کمک‌های کمیته امداد است

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نهاد مسئولیت مستقیم فقر زدایی و ایجاد اشتغال برای جامعه را برعهده ندارد، تصریح کرد: علی رغم این موضوع کمیته امداد در سالی که گذشت بیش از پنج هزار فرصت شغلی پایدار با درآمدزایی مناسب برای خانوار‌های مددجو ایجاد کرده است.

حسین خدرویسی همچنین با تشکر از زحمات صدا و سیما برای نشان دادن خدمات کمیته امداد و دستگیری از این نهاد در حمایت از مددجویان و نیازمندان، تاکید کرد: تمامی کسانی که در این سازمان و در راستای نمایاندن خدمات کمیته امداد تلاش می‌کنند همانند یک مددکار هستند.

خدرویسی با بیان اینکه اوج فعالیت‌های کمیته امداد بالاخص در امر مهم حامی یابی برای ایتام و فرزندان غیر یتیم محسنین ماه مبارک رمضان است، گفت: امیدواریم سازمان صدا و سیمای کرمانشاه همچون گذشته برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و همچنین تبلیغ طرح‌های مشارکتی این نهاد همانند اطعام، اکرام ایتام و محسنین و مفتاح الجنه یاری رسان این نهاد شوند.

انتهای  پیام/ز

حامی یابی برای ایتام و فرزندان غیر یتیم محسنین ماه مبارک رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.