سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی میدان تره بار سیرجان برای رفع نابسامانی

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: تا ۶ ماه آینده میدان میوه و تره بار به محل جدید خود به بولوار خلیج فارس منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  پس از بازدید فرماندار سیرجان از میدان میوه و تره بار و نابسامانی‌ها و مشکلات این مرکز عرضه میوه و تره بار کارگروه ساماندهی این میدان برگزار شد.

در این جلسه  سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: تا ۶ ماه آینده میدان تره بار به محل جدید خود به بولوار خلیج فارس منتقل می‌شود.

 محمود آبادی افزود: مصمم به رفع مشکلات مردمی هستیم و همه ادارات و نهاد‌ها هم باید در این جهت گام بردارند و در نظام اسلامی کم کاری گناهی نابخشودنی است و می دانیم که با بهره گیری از همت و توان مدیران و کارکنان ادارات مشکلی برای مردم باقی نمی‌ماند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم و بنکداران میدان تره بار گفت: این مشکل ۱۵ ساله در سطح شهرستان بوده است که یکی از دلایل آن اجاره‌ای بودن محل که مربوط به بنیاد فاطمیه است که نه امکان توسعه زیرساخت‌ها داشته و نه می‌توانستند امکاناتی از قبیل رستوران، سردخانه و پارکینگ در این مکان احداث کنند.

سرپرست فرمانداری سیرجان افزود: به شهرداری سیرجان هم ابلاغ شده است میدان دوم میوه وتره بار را در محلی مناسب ایجاد کند تا این شهرستان بزرگ بتواند جوابگوی نیاز مردم در این بخش مهم باشد.

انتهای پیام/ی

جابه جایی میدان میوه و تره بار سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.