باستانی افزود: قرار است بندهای دیگر طرح ساماندهی بازار خودرو در صحن مجلس بررسی و در نهایت به قانون تبدیل شود.
بیشتر بخوانید:
در آبان ماه سال ۹۷ سازمان حمایت با تصمیم سران سه قوه مسئول قیمتگذاری خودرو شد و پس از چند سال قدرت نرخ گذاری خودرو از شورای رقابت گرفته و به سازمان حمایت داده شد و حالا مسئولیت قیمت گذاری خودرو مجدد به شورای رقابت بازگردانده شد.
انتهای پیام/
؟
فقط شعار میدین!
از دستون هیچی برنمیاد!
هیچ وقت این اتفاق وکم شدن یه چیزی برایمان بی تفاوت باشد
این بزرگترین اشتباه ازطرف خودماست اگروقتی قیمت 1000تومان گران شد نخریم بخصوص موادغذایی دیگر سیلوها جیب افرادرا پرنمی کند درموردخودرو خودروساز هیچ گاه به فکرمردم نیستن تحریم یا جنگ اقتصادی هیچ ربطی به مسأله داخل وتولیدات داخل ندارد محصول کشاورزی سودش ازان دلال است چرا محلی جهت عرض وجود ندارد کشاورز به دلال می فروشد دلال انبارمی کند اگرجاهایی تهیه و تدارک دیده شود برای عرضه محصول کشاورزی ودست واسطه قت شود نه مردم گران می خرن نه کشاورز ارزا ن می فروشد درآمدی راحت که نه مالیاتی دارد نه ارزش افزوده ای نه پی گردقانونی ازماست که برماست
یه مدت دیگه اتاق اصناف هم براشون راه اندازی میکنن
قبلا شورای رقابت و بعد سازمان حمایت و مجددا شورای رقابت این دور باطل تاکیییییی؟؟؟؟؟!!!!!
چرا فکر اساسی و درست در این مورد نمی شود ؟؟؟؟!!!!
تنها راه اصلاح این روند معیوب رساندن تعرفه واردات خودروهای ارزان قیمت به صفر است
خسته نباشید واقعا فقط مردم را سرکار گذاشتن وگرنه براحتی میتونید قیمت خودرو را بیارید پایین
اصل و ستون و پایه خودروسازی قطعه سازی است و نه مونتاژ !!!!!
مونتاژ هنر چندانی نسبت به قطعه سازی نیست!!!!
وقتی مجلس قاونی رو که باید تصویب کنه به دلیل نفوذ مافیای خودرو تصویب نمی کنه !!!!!!!!!!!
باید به این همه تدبیر تاسف خورد
قیمتها نه عادلانه است ، نه واقعی هستند ، بلکه باید تسریع در اصلاح قیمتها صورت گیرد.
خوشحال باشیم
هیچ اتفاق جدید نخواهد افتاد ... تمام