سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سمن‌های مدیریت بحران در قزوین راه اندازی می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: شبکه سمن‌های مدیریت بحران با هدف بهره مندی از ظرفیت سمن‌ها در مواقع بحرانی راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در نشست اعضای هیات موسس شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان گفت: باید شبکه سمن‌های مدیریت بحران با هدف بهره مندی از ظرفیت سمن‌ها در مواقع بحرانی در اسرع وقت تاسیس شود و مراحل ثبت حقوقی را طی کند.

بیدخام افزود: با راه اندازی این شبکه هدایت، حمایت کمک‌ها میسر و از ظرفیت سمن‌های استان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه به نحو مطلوب استفاده می‌شود.

وی گفت: اجرای مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، ارزیابی سمن‌های موجود برای تشکیل این شبکه، توانمند سازی سمن ها، شناسایی و هماهنگی با افراد معتمد (روحانیون، هنرمندان و ورزشکاران) به منظور جلب حداکثری مشارکت مردم از وظایف این شبکه است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری، آمادگی و نحوه مقابله با حوادث غیرمترقبه از وظایف اصلی و تخصصی این سمن است.

بیدخام یادآور شد: استفاده از ظرفیت سمن‌ها در مواقع ضروری و بحران می‌تواند همواره به مشارکت اجتماعی مردم در کنار مسئولان منجر و باعث استفاده از نقطه نظرات اجتماعی شود.

انتهای پیام/ک

نشست اعضای هیات موسس شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.