سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریف ذوب آهن ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ چه تیمی است؟

شاگردان علیرضا منصوریان در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف یکی از ۲ تیم الوحده امارات یا الاتحاد عربستان بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ امروز و فردا برگزار می‌شود که برای استقلال و پرسپولیس دیدار‌های تدارکاتی محسوب می‌شود، زیرا این ۲ تیم از گردونه مسابقات حذف شده اند و شانسی برای صعود ندارند.  

البته تیم فوتبال ذوب آهن که با هدایت علیرضا منصوریان موفق شد نتایج خوبی را کسب کند، در گروه A با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و باید در هفته پایانی با النصر عربستان که ۹ امتیازی است. دیدار کند. سبزپوشان اصفهانی با کسب یک امتیاز می‌توانند صعودشان را به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی قطعی کنند که اگر این اتفاق رخ ندهد و شاگردان علی منصور صدرنشین گروه نخست نشوند، باید  به مصاف الوحده امارات بروند.

این تیم در گروه B که نماینده ایران حضور نداشت، ۱۲ امتیازی است و با ستارگانی همچون اسماعیل مطر، لئوناردو، احمدعلی، مراد بنتا، سباستین و ... نتایج خوبی کسب کرده است. البته احتمال دیگر این است که یاران حدادی فر در ورزشگاه کربلا از النصر امتیاز بگیرند که اگر این اتفاق رخ دهد و آن‌ها صدرنشین شوند، باید با الاتحاد عربستان رو در رو شوند.  

هدایت این تیم برعهده خوزه لوئیس شیلیایی است و تا حدودی افتخارات زیادی را کسب کرده است. این تیم ۱۰ امتیازی است و صعود خود را به مرحله حذفی صعود کرده است. از ستارگان این تیم می‌توان به طارق عبدالله، فهد الموالد، رومارینهو، کارلوس، کریم الاحمدی و ... اشاره کرد.

تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان در ورزشگاه کربلا روز سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و باید دید حریف این تیم در مرحله حذفی از چه کشوری خواهد بود.


بیشتر بخوانید: 

ذوب آهن ایران - النصر عربستان / نصف جهان در کربلا جواز صدرنشینی می‌گیرد

صدور روادید فرودگاهی برای تیم ذوب‌آهن

قرارداد ستاره‌ها با ذوب آهن به پایان رسید


انتهای پیام/

ذوب آهن ایران به مصاف النصر عربستان می رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.