سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان سال ۹۸ موعد بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق (ره) در سرپل‌ذهاب تا ۲۲ بهمن‌ماه سال ۹۸ به اتمام می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی بازسازی بقعه حرم احمدابن اسحاق (ره) خبر داد و گفت: بازسازی این بقعه مطهر ۲۲ بهمن سال جاری به اتمام خواهد رسید.

جواد کریمی با بیان اینکه بازسازی بقعه حرم احمدابن اسحاق (ره) در شهرستان سرپل‌ذهاب توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان با اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریال در حال انجام است، عنوان کرد: این بقعه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنایی ۳۵۰۰ متر مربع در دو سالن مجزای بانوان و آقایان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نوع سازه این بقعه مطهر اسکلت فلزی بوده و مرحله اسکلت‌بندی به پایان رسیده است، افزود: اکنون سقف‌زنی و دیوار چینی در حال انجام است و شناژ این بقعه در قالب شمعک است.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه اکنون نماز جمعه این شهرستان در مصلای این حرم که در حسینیه حرم جاسازی شده است برگزار می‌شود، بیان کرد: به محض اتمام عملیات اجرایی بازسازی این بقعه نماز جماعت این شهرستان در خود حرم مطهر برگزار و این مصلی با ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ نفر نمازگزار به مجتمع فرهنگی، هنری و قرآنی تغییر کاربری خواهد داد.

 

انتهای  پیام/ز


بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق (ره) در سرپل‌ذهاب تا ۲۲ بهمن‌ماه سال ۹۸ به اتمام می‌رسد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.