سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار نیروی نگهبان محله به همراه پلیس عهده دار امنیت مردم استان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۶ هزار نیروی مسلح و غیرمسلح در قالب موسسات خدماتی و حفاطتی در کنار پلیس تامین امنیت مردم خراسان رضوی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی این استان بر طبق ماده ۱۲۲ قانون توسعه چهارم از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: هدف از فعالیت این موسسات، ارتقای توانمندی ناجا در پیشگیری از جرائم و ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت این موسسات استفاده از نگهبان مسلح و غیرمسلح در محلات و مجتمع‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، بانک‌ها، مراکز دولتی و غیردولتی، ساماندهی، طراحی، نصب و پشتیبانی سیستم‌های حفاظتی و الکترونیکی هشداردهنده می‌باشد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۶ هزار نیروی مسلح و غیرمسلح در قالب موسسات خدماتی و حفاطتی در کنار پلیس تامین امنیت مردم این استان را بر عهده دارند.

بوستانی با اشاره به طرح امنیت شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان، گفت: در قالب طرح یکپارچه‌سازی امنیتی نیروی انتظامی از نیرو‌های موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی برای تامین امنیت مردم در شب‌های قدر استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۳ موسسه خدماتی حفاطتی مراقبتی در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۲۴ موسسه در مشهد و بقیه در دیگر شهرستان‌ها فعال هستند، این موسسات با توجه به نوع قرارداد و درخواست کارفرمایان از نیرو‌های جوان بسیجی و آموزش‌دیده یا بازنشستگان نیروی مسلح استفاده می‌کنند.

انتهای پیام//ح.ص


طرح ویژه نیروی انتظامی برای شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.