سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس؛

از واحد‌های تولیدی خرد در فارس حمایت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: دولت برای تقویت تولید حمایت از واحد‌های تولیدی خرد را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ممسنی بیان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی و فعال شدن کارخانه‌های تعطیل و نیمه فعال است.

داوود ایوبی فرماندار ممسنی نیز تصریح کرد: عملکرد، بررسی و پیگیری امور اقتصادی واحد‌های تولیدی مطلوب بوده و با اقدامات انجام شده از ۲۶ واحد تعطیل شده در شهرک صنعتی این شهرستان در حال حاضر ۶ واحد صنعتی به صورت فعال یا نیمه فعال در چرخه تولید فعالیت دارند که زمینه ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی می‌شود فعال سازی ۱۰ واحد دیگر در برنامه قرار گیرد که انتظار می‌رود با حمایت کارگروه تسهیل استان این هدف محقق شود.

ایوبی اضافه کرد: بدهی معوق تسهیلات بانکی و قدیمی بودن تکنولوژی کارخانه از مهم‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی شهرستان ممسنی است که ضرورت دارد بانک‌های استان به صنایع این شهرستان کمک کنند.

گفتنی است، در این جلسه مسائل و مشکلات ۱۵ واحد فعال و نیمه فعال شهرستان ممسنی بررسی و تصمیمات لازم برای فعال شدن آن‌ها گرفته شد، که با فعال شدن این واحد‌ها زمینه اشتغال نزدیک به ۱۵۰ نفر در شهرک صنعتی نورآباد ممسنی فراهم می‌شود.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در ۱۴۵ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

حمایت از واحد‌های تولیدی در فارس

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.