سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد وکیل عالی‌رتبه آمریکایی از حملات توئیتری ترامپ به یک نماینده جمهوری‌خواه

«جرج کانوی» با انتقاد از حملات توئیتری رئیس‌جمهور آمریکا علیه جمهوری‌خواهانی که خواستار استیضاح وی هستند، گفت این اقدام قابلیت پیگرد قانونی را دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، «جرج کانوی» وکیل عالی‌رتبه آمریکایی ضمن انتقاد از حملات توئیتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری خواهانی که خواستار استیضاح وی هستند، گفته است این اقدام ترامپ قابلیت پیگرد قانونی را نیز دارد.

جرج کانوی که همسر «کِلی آن کانوی»، مشاور ارشد کاخ سفید نیز است در واکنش به حملات توئیتری دونالد ترامپ به جاستین اماش، نماینده جمهوری خواه میشیگان، وعده‌های پوچ و دروغ‌های ترامپ را پیش کشید و نوشت: شما هرگز دروغ نمی‌گویید! می‌گویید؟

جرج کانوی همچنین با اشاره به اظهارات ترامپ علیه نماینده میشیگان اعلام کرد اظهارات ترامپ علیه برخی نمایندگان از نظر قضایی قابل پیگرد قانونی است.

اماش در چند توئیت «ویلیام بار» دادستان کل آمریکا را به تلاش برای فریب افکار عمومی با هدف حفظ جایگاه ترامپ متهم کرده و نوشت گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نشان می‌دهد ترامپ در اجرای قوانین و عدالت خلل ایجاد کرده است.

ترامپ نیز در واکنش به اظهارات اماش، در توئیتی او را یک «بازنده» و سبک سر توصیف کرده بود.

در پی انتشار اظهارات اماش، نمایندگان دموکرات از او خواستند تا طرح استیضاح ترامپ را امضا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.