سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه به روزترین تصاویر پروفایل ویژه ولادت کریم آل طه(ع)

به مناسبت فرارسیدن ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، مجموعه‌ای از والپیپیرها و تصاویر پروفایل زیبا و باکیفیت را برای شما کاربران ارائه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه ماه مبارک رمضان در تقویم شیعی، مصادف با روز میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام سبط اکبر رسول خدا صلی الله علیه وآله و سرور جوانان اهل بهشت و یکی از پنج نفری که آیه شریفه تطهیر در شأن آنان نازل شد، است. خانه امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه (س) میزبان قدوم مولود مبارکی شد که شادی را با خود به خانه وحی آورد.

در هنگام تولد امام حسن مجتبی (ع)، پیامبر(ص) منتظر نزول وحی از جانب خداوند بودند تا خبر تازه‌ای را درباره کودک تازه متولد شده بیاورد. زمانی که وحی نازل شد خطاب به آن حضرت گفته شد: نام فرزند هارون، جانشین موسی (ع)، شبّر بوده و علی نیز نسبت به تو به منزله هارون است نسبت به موسی، پس این کودک را «حسن» نامگذاری کن که حسن در عربی مترادف شبّر است.

امام حسن علیه السلام کودک بودند که پیامبر بزرگوار اسلام از او به عظمت و بزرگی یاد می‌کردند. ایشان قصد داشتند با این برخورد‌های محبت‌آمیز خود، نقاب از چهره امام حسن علیه السلام کنار زده و شخصیت والای او را بیش از پیش، به مسلمانان معرفی کنند.

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت دومین اختر آسمان ولایت و امامت امام حسن مجتبی (ع)، در ادامه گلچینی از بهترین والپیپر‌ها و تصاویر پروفایل مربوط به این روز مبارک را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ولادت ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.