سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست پرخیر خیرین برای آزادی زندانیان در ماه مهربانی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ارج نهادن به سنت حسنه گلریزان استفاده از مال و ثروت در راه خیر از نشانه‌های ایمان و برکت در زندگی انسانهااست.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حضور و کمک در جشن گلریزان اثر و نقش مهمی در فراهم کردن یک جامعه سالم و ثبات اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار تصریح کرد:این افراد باید به دست پر مهر خیرین آزاد شوند.

امام جمعه کرمان گفت: هرشخصی در مقابل خود، خدا و دیگران مسئول است.

وی تصریح کرد: هرکسی بداند که در اطراف خود افرادی هستند که در زندگی دچار مشکل و سختی هستند باید به همنوع خود کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد:در ماه مبارک رمضان همه ظرفیت‌ها آماده و محیا است تا انسان وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد.

علی بابایی، فرماندار کرمان نیز دراین مراسم با اشاره به تاثیر گذاری ستاد دیه و نقش مهم خیرین در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت:تاکنون همه خیرین به تعهدات خود عمل کردند و شاهد آزادی تعدادی از زندانیان بودیم.

وی از مشارکت همه خیرین، دستگاه قضایی، اداره کل زندان‌ها، مسئولین و صداو سیما در اجرای این امر مهم تشکر و قدردانی کرد.
همچنین سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان گفت: شب اول مبلغ ۱۵۰میلیون تومان خیرین کمک کردند که این رقم درحال افزایش است.

وی افزود: ازمجموع زندانیان، ۲۶۹مددجوی واجد شرایط ۹۵مددجو مربوط به شهرستان کرمان است که برای آزادی آنها ۳میلیارد تومان نیاز است تا آنها آزاد و به کانون گرم خانواده هایشان بازگردند.

دردومین شب جشن گلریزان نماینده، ولی فقیه دراستان، فرماندار، بخشدار، مدیر کل زندان‌های استان، خیرین کرمانی وبخش‌های تابعه استان، اعضای شورای شهرستان کرمان حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان مبلغ ۱۰میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرد که ۵میلیون مختص به سادات و ۵میلیون نیز به غیرسادات اختصاص یافت.

جشن گلریزان به مدت ۵شب در برنامه ماه ماه از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

انتهای پیام/س

ارج نهادن به سنت حسنه گلریزان  نشانه‌ ایمان و برکت در زندگی انسانها است

برچسب ها: ستاد دیه ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.