سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از هزار خانواده ایثار گر در طرح رمضان

معاون توسعه بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت:در طرح رمضان مسئولین بنیاد استان و قرارگاه نجف اشرف از تعداد یک هزار خانواده ایثارگر استان کرمانشاه تجلیل به عمل می‌آورند.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رامین پی بردی نژاد معاون توسعه بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت:همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، مسئولین بنیاد شهید و قرارگاه نجف اشرف با ۱۱ خانواده ایثارگر شهرستان کنگاور دیدار کردند.

وی بیان کرد :  در طرح رمضان  مسئولین بنیاد استان و قرارگاه نجف اشرف از تعداد یک هزار خانواده ایثارگر استان کرمانشاه تجلیل به عمل می‌آورند.

رامین پی بردی نژاد معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد کرمانشاه، در دیدار با ایثارگران شهرستان کنگاور ضمن تجلیل از ایثارگران و مردم متدین شهرستان کنگاور اظهار داشت: صبر و استقامت، التزام به آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایران، تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب، داشتن روحیه انقلابی، ایمان و اعتقاد به راه شهدا در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز مثال‌زدنی است و افتخار ما به‌عنوان خدمتگزاران به جامعه ایثارگری دیدار و خدمات‌رسانی به این قشر معظم است.

معاون توسعه بنیاد شهید  استان کرمانشاه افزود: با توجه به فضای معنوی حاکم بر منازل شهدای عزیز و عنایت ویژه خداوند به بندگان در این ماه شیافت الله، ما نیز امیدواریم در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا موفق و مشمول دعای خیر این عزیزان قرار گیریم.

در این دیدار‌ها از خانواده‌های معظم شهیدان همایون رحمان آبادی، شمس‌الدین رحمان آبادی، حجت اله حسین‌آبادی، منوچهر خزایی، حسین رضا گودینی، نایب علی مرآتی، حسن دهنو، عبدالله حسن‌آبادی، صید مراد رشیدی، حاجی مراد پولکی و مدافع حرم سجاد حبیبی تجلیل به عمل آمد.

انتهای  پیام/ز

 

تجلیل از ایثارگران و مردم متدین شهرستان کنگاور

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.