سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع های غیر هم سطح هرسین آغاز می شود

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین گفت: تقاطع‌های غیر هم سطح هرسین در محور‌های مواصلاتی ظرف یک ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع‌ها شروع شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین گفت: با توجه به قرارگیری ا تقاطع‌ها در محور‌های مواصلاتی و مهم شهرستان پیگیری میکنم ظرف یک ماه آینده عملیات ساماندهی تقاطع‌ها شروع شود.

نجف میرزاحسینی در محل تقاطع‌های غیر همسطح بازدید - پریوه، چهر، جهانفولاد و شهرک الزهراء گفت: وجود فیبر نوری و تأسیسات زیر ساختی در اطراف تقاطع‌ها مهمترین دلیل عدم ادامه عملیات اجرایی این تقاطع‌ها میباشد.

وی بیان کرد :  ادارات برق و گاز ظرف مدت ۴ روز کلیه محاسبات فنی و ریالی را به فرمانداری و اداره راه و شهرسازی اعلام و ظرف ۱۵ روز نسبت به جابجایی تاسیسات خود اقدام دهند.

حسینی بیان کرد : طی جلسه‌ای در محل فرمانداری ظرف مدت هفته جاری برای جلوگیری از تعطیلی کارگاه راهسازی در مقابل روستای چهر وضعیت احداث زیرگذر یا دور برگردان با حضور بخشدارمحترم، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و معارضین مشخص شود.

وی افزود:  باتوجه به صدور رای هیئت سه نفره کارشناسی و واریز مبلغ کارشناسی شده به حساب اداره ثبت پیمانکار زیرگذر الزهرا عملیات اجرایی را در محدوده کارگاهی خود شروع کنند و در صورت ایجاد مزاحمت از سوی اشخاص حقیقی برخورد قانونی از سوی دستگاه قضایی صورت پذیرد.

انتهای  پیام/ز


آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح الزهرا در هرسین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.