سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسپوتنیک: شرکت‌های هواپیمایی تغییری در پرواز‌های خود بر فراز خلیج فارس ایجاد نکرده‌اند

شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند با وجود هشدار‌های آمریکا مبنی بر وجود خطر، هیچ تغییری در پرواز‌ها بر فراز خلیج‌فارس ایجاد نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند با وجود هشدار‌های آمریکا مبنی بر وجود خطر، هیچ تغییری در پرواز‌ها بر فراز خلیج فارس ایجاد نشده است.

دیپلمات‌های آمریکایی پیش از این هشدار داده بودند هواپیما‌هایی که بر فراز خلیج فارس پرواز می‌کنند به علت تشدید تنش‌ها در این منطقه ممکن است در شناسایی آن‌ها اشتباهی رخ بدهد و این هواپیما‌ها با خطر مواجه بشوند. اما شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند با وجود هشدار مقامات آمریکایی، هیچ تغییری در پرواز‌ها بر فراز منطقه خلیج فارس ایجاد نشده است.

اداره هواپیمایی فدرال آمریکا پیش از این روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی و هواپیما‌های تجاری که بر فراز خلیج فارس و خلیج عمان پرواز می‌کنند اعلام کرده بود با توجه به تشدید تحرکات نظامی در این مناطق و تشدید تنش‌های سیاسی هوشیار باشند.

در بیانیه اداره هواپیمایی فدرال آمریکا همچنین گفته شده است هواپیما‌هایی که بر فراز منطقه خلیج فارس و خلیج عمان پرواز می‌کنند ممکن است ارتباطاتشان به علت حضور هواپیما‌ها و تجهیزات نظامی در منطقه مختل شود.

شرکت هواپیمایی امارات به عنوان بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی منطقه خاورمیانه اعلام کرد با مسئولان هواپیمایی در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده است و مسئولان این شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند هیچ تغییری در پرواز‌های خود در منطقه ایجاد نکرده‌اند.

شرکت‌های هواپیمایی قطر و الاتحاد که هواپیما‌هایشان در این منطقه پرواز می‌کنند اعلام کردند پرواز‌هایشان در منطقه به شکل عادی ادامه دارد و تغییری در برنامه پرواز‌های خود ایجاد نکرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خاورمیانه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.