سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موضوع زنجیره تولید با جدیت پیگیری و ایجاد شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از سازمان جهاد کشاورزی خواست باتوجه به اینکه بخش کشاورزی در این استان از مزیت‌های فراوانی برخوردار است موضوع زنجیره تولید را با جدیت پیگیری و آن را ایجاد کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به جایگاه جهاد کشاورزی در حوزه امنیت غذایی، گفت : ایجاد زنجیره تولید در زیربخش‌های کشاورزی در استان کرمانشاه نیاز جدی است.

وی خواستار خارج کردن کشاورزی از حالت سنتی شد و گفت : با ارتباط بین کشاورزی، صنعت و فناوری می‌توان به سمت کشاورزی مدرن و فناورانه حرکت کرد.

وی همچنین بر ایجاد شهرک‌های کشاورزی در استان کرمانشاه نیز تاکید کرد و گفت: عشایر و روستاییان در حوزه کشاورزی باید به صورت ویژه دیده شوند و در قالب صندوق‌های خرد و تعاونی‌ها فعالان این بخش را ساماندهی و از آن‌ها حمایت کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه این جلسه خواستار طراحی الگو‌های کشت در تمام رشته‌های کشاورزی در استان کرمانشاه شد و گفت: این الگو‌ها می‌تواند به عنوان یک نمونه توسعه یافته از کشاورزی موجب ایجاد انگیزه در میان فعالان بخش کشاورزی شود.

حاتمی بر تامین منابع مالی طرح‌های کشاورزی از محل مشارکت‌های مردمی، کمک‌های فنی و اعتباری و تسهیلات بانکی شد و افزود: باید به سمت کشاورزی فناورانه برویم و کشاورزی را از حالت سنتی فعلی خارج کنیم.

وی جذب مشارکت مردم و توانمندسازی آن‌ها را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به صورت جدی با برنامه در بخش کشاورزی استان کرمانشاه کار کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد زنجیره تولید در زیربخش‌های کشاورزی در استان نیاز جدی است

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.