سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: سپاهان اولویت اول تا سوم قلعه نویی است/ از حق و حقوق باشگاه در مورد سهمیه تماشاگران دفاع می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قلعه نویی با تیم ما قرارداد دارد و او بیان کرده که اولویت اول تا سومش سپاهان است.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اصفهانی اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر برای ما تمام شده است، اما هنوز جام حذفی را پیش رو داریم به همین علت بعد از جام حذفی فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغازمی کنیم. ما لیست ورودی و خروجی نداریم تا تکلیفمان در جام حذفی مشخص شود.

تابش درباره وضعیت امیرقلعه نویی بیان کرد: قلعه نویی با تیم سپاهان قرارداد دارد و او بیان کرده که اولویت اول تا سومش سپاهان است به همین علت  بعید است که فصل آینده از تیم ما جدا شود.

از حق و حقوق باشگاه درمورد سهمیه تماشاگران دفاع می کنیم 

او درباره اینکه سهمیه تماشاگران بازی جام حذفی ۵۰ به ۵۰ تقسیم شده است، گفت: ما بحثی در این باره نداریم، اما مطمئن باشید از حق و حقوق باشگاه دفاع می‌کنیم و نمی‌گذاریم مسئله‌ای باعث ناراحتی هوادارانمان شود.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه در صورت انصراف داماش گیلان از فینال جام حذفی بازی این تیم برابر پرسپولیس فینال این رقابت‌ها حساب می‌شود، گفت: تیم داماش گیلان یک پای فینال جام حذفی است به همین علت اگر این تیم از این رقابت‌ها انصراف بدهد برنده بازی تیم ما برابر پرسپولیس قهرمان جام حذفی است. البته بازی ما با پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و فینال این رقابت‌ها نیست.

فدراسیون فوتبال توصیه کرده که بازیکن خارجی نگیریم 

تابش درباره اینکه باشگاه‌ها اجازه برگزاری اردوی خارجی ندارند و بازیکن خارجی هم تا حد امکان نباید بگیرند، گفت: بله فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها به علت بحث ارزی توصیه کرده که بازیکن خارجی نگیرند، اما قرار شد برای نمایندگان آسیا شرایط دیگری در نظر بگیرند تا حضوری قدرتمندانه در این رقابت‌ها داشته باشند. علاوه بر این برگزار نکردن اردوی خارجی هم به صورت شفاهی به ما توصیه کردند و باید به طور رسمی و کتبی به باشگاه‌ها اعلام کنند و ابلاغیه صادر کنند.

او درباره اینکه گفته بود قهرمان واقعی سپاهان است، بیان کرد: من چنین صحبتی را نکردم و فقط گفتم که سپاهان هم می‌توانست قهرمان شود اگر شرایط تیم‌ها با یکدیگر برابر بود. امیدوارم پرسپولیس و سپاهان که به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند.

پرداختی ها را بعد از جام حذفی تسویه حساب می کنیم 

تابش درباره اینکه قرارداد‌های بازیکنان و کادر فنی سپاهان  تسویه حساب شدند، گفت: به طور تقریبی تا امروز پرداختی‌ها را طبق جدول تعیین شده دادیم و فقط ۲۰ درصد باقی مانده را بعد از جام حذفی تسویه حساب می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره شرایط میزبانی از پرسپولیس در جام حذفی خاطر نشان کرد: به طور حتم میزبان خوبی در جام حذفی خواهیم بود و امیدوارم ۲ تیم بازی جوانمردانه ارائه بدهند تا هواداران از فوتبال لذت ببرند. همچنین از هواداران خواهش می‌کنم که فقط تیم خود را تشویق کنند تا از میزبانی خود افتخار کنیم.


بیشتر بخوانید:

دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم

اعتراض رسمی باشگاه سپاهان از فغانی

فتاحی: اشتباهات داوری رخ نمی‌داد با خیال راحت قهرمان شده بودیم


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سپاهان درباره تمدید قرارداد با قلعه نویی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.