سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه صهیونیستی: حماس پهپادی را برای مقابله با گنبد آهنین توسعه داده است

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت مدعی شد جنبش مقاومت اسلامی حماس به پهپادی با قابلیت حمل راکت دست یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری قدس پرس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با انتشار مطلبی مدعی شد جنبش مقاومت اسلامی حماس توانسته پهپادی با قابلیت حمل کلاهک جنگی که قادر است با تسلیحات زرهی و سامانه گنبد آهنین به مقابله بپردازد، توسعه دهد.

این روزنامه در شماره روز جمعه خود نوشت: در نبرد اخیر که اوایل ماه جاری میلادی به وقوع پیوست، این پهپاد تلاش داشت یک خودروی نظامی اسرائیلی را بوسیله راکتی که در کلاهک جنگی خود دارد و قرار است بر خودروهای زرهی اسرائیلی غالب شود، نابود کند.

این روزنامه در ادامه اعلام کرد بکارگیری عملی پهپادی مجهز به راکت در گذشته مرسوم نبود. یدیعوت آحارونوت همچنین به نثل از الکس فیشمن، از تحلیلگران این روزنامه نوشت: تلاش برای هدف قرار دادن یک خودروی نظامی با شکست مواجه شد، اما می توان پیش بینی کرد که حماس از این مسأله تجربه می آموزد و به توسعه این سلاح ادامه خواهد داد.

یدیعوت آحارونوت افزود قابلیت جدید نشانگر پیشرفت در توسعه صنعت تسلیحاتی جنبش حماس است. این پهپاد مسلح شده، نسخه ای از پهپادهای مجهز به موشک است که از سوی ارتش ها و گروه هایی مانند حزب الله لبنان مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۰:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر رزمندگان غیور حماس: برای موفقیت روز افزون شما به امید پیروزی رزمندگان محورمقاومت هر قدم برای موفقیت از طرف شما 10 قدم بسوی شکست دشمن اشغالگر است........وعده خداوند حق است و خلف وعده در آن نیست حزب الله هم الغالبون........