سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی:

همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی امسال برگزار نمی‌شود

دیواندری گفت: پژوهشکده پولی و بانکی با درک شرایط اقتصادی حاضر، همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی را برگزار نمی‌کند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی؛ علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی تصریح کرد: همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی از اسفند سال ۶۹ با هدف تبیین سیاست‌های پولی و ارزی برنامه‌ریزی شد. اگر به روند موضوعات مطرح‌شده در این همایش نگاهی گذرا بیندازیم، خواهیم دید که همواره یافتن راه‌حل برای مسائلی نظیر تورم، بیکاری، سرمایه‌گذاری خارجی، رکود و سایر چالش‌های اساسی مبتلا به سیستم بانکی به‌صورت منظم و سالیانه در آن طرح شده است.

بیشتر بخوانید: ۶۰ درصد ارز حاصل از صادرات به اقتصاد بازگشت


وی ادامه داد: امسال نیز همایش دوره بیست‌و نهم با مضمون مقاوم‌سازی نظام بانکی در دستورکار قرار گرفت و در حال دریافت مقالات هستیم.
 
دیواندری بیان کرد:، اما پژوهشکده پولی و بانکی با درک شرایط اقتصادی حاضر و همسو با سایر اقدامات بانک مرکزی و دولت  برای  کاهش هزینه‌ها، نهایتاً تصمیم گرفت امسال همایش را برگزار نکند.
 
رییس پژوهشکده پولی و بانکی در پایان گفت: بدینوسیله به اطلاع پژوهشگران، اساتید و نویسندگان محترم می‌رساند که مقالات منتخب دریافتی علاوه بر ارائه در میزگرد‌های تخصصی پژوهشکده به صورت ویژه‌نامه در نشریات علمی پژوهشکده نیز درج خواهند شد.

انتهای پیام/

علت برگزار نشدن همایش سیاست‌های پولی و ارزی در سال ۹۸ چیست؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.