سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶ هزارتن گوشت قرمز از سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها حمل شد

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۵۱ کیلوگرم گوشت قرمز از این استان به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۶ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۵۱ کیلوگرم گوشت قرمز از این استان به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

حسینی افزود:این میزان گوشت منجمد و گرم سال گذشته در کشتارگاه‌های این استان تحت نظارت بهداشتی و شرعی کارشناسان دامپزشکی تولید و به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

وی گفت: یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم از مجموع یاد شده گوشت منجمد گاوی و ۲ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۵۳۷ کیلوگرم نیز گوشت گاو وکیوم شده (بدون هوا) بوده است.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این مدت یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۸۰ کیلوگرم لاشه شتر، ۱۱۶ هزار و ۵۷۹ کیلوگرم گوشت منجمد شتر و ۷۷ هزار و ۲۵۵ کیلوگرم لاشه گوسفند از استان به سایر نقاط کشور ارسال شده است.

وی بیان کرد: به منظور تامین بخشی از گوشت مورد نیاز کشور، این میزان گوشت و لاشه پس از اعمال نظارت‌های شرعی و بهداشتی در کشتارگاه‌های سیستان و بلوچستان در شرایط بهداشتی به بازار مصرف در سراسر کشور حمل شده است.

انتهای پیام/ع

حمل گوشت قرمز از سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.