سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدی: مسئولان استان منتظرند لیگ شروع شود، بعد از تیم حمایت کنند

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز هیچ حمایتی از سوی مسئولان استان صورت نگرفته است.

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط و وضعیت تیم آذرخش برای شرکت در مسابقات لیگ برتر در فصل بعد اظهار کرد: اتفاقاتی که در فصل گذشته نیز افتاد این فصل هم در حال روی دادن است. گویا تمام این موضوعات از قبل برنامه ریزی شده است. مسئولان استان مدت زمان تا شروع مسابقات لیگ برتر برایشان اهمیت ندارد یعنی کاری به نقل و انتقالات و بدنسازی تیم ندارند؛ و هم چنین وضعیت سرمربی و بازیکنان تیم مشخص نیست.

بسیاری از بازیکنان تیم جدا شدند

سرپرست تیم آذرخش بندرعباس درباره شرایط بازیکنان جدا شده این تیم گفت: چند تن از بازیکنان ما از این تیم جدا شدند. مرتضی فراهانی گلر تیم هم از جمع ما جدا شد. وی درباره این که با بازیکن جدید مذاکره کرده اند یا خیر گفت: هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده ایم.

از سال گذشته تا کنون حمایتی صورت نگرفته است

زاهدی در مورد این که مسئولان استان هرمزگان چه کار‌هایی را برای این تیم انجام داده اند افزود: وقتی سال گذشته می‌خواستیم تمرینات تیم را برگزار کنیم مسئولان استان به ما قول‌هایی دادند که از شما حمایت می‌کنیم و حتی یک جلسه نیز با مسئولان استان برگزار کردیم که بعد از آن تا کنون هیچ اتفاقی صورت نگرفته است و الان هم منتظر هستند تا تمرینات تیم شروع شود تا پای کار بیایند.

در هرمزگان کسی دغدغه ورزشی ندارد

وی افزود: گویا باید یک اتفاق جدیدی بیفتد. کسی دغدغه آذرخش را در هرمزگان ندارد. مثل تیم فوتبال آلومینیوم این استان، وقتی این تیم در فوتبال به دسته پایین سقوط کرد هیچ حمایتی از سوی مسئولان این استان صورت نگرفت.

هنوز قرارداد بازیکنان تیم کامل پرداخت نشده است

زاهدی در ادامه درباره تیم آذرخش گفت: برخی از بازیکنان تیم ما هنوز قرارداد‌های خود را به صورت صد در صد دریافت نکرده اند و حتی برخی از بازیکنان ما از فصل اول لیگ برتر از باشگاه طلب دارند. عده‌ای در استان هستند که مسئول هستند و فقط منتظر هستند تا بازی‌ها شروع شود تا جلو بیایند و از تیم حمایت کنند که آن موقع این حمایت فایده‌ای ندارد، زیرا شما در جریان مسابقات قرار گرفته اید و دیگر نمی‌توانید در جریان مسابقات به دنبال طلب خود باشید و دوباره کار به آخر فصل کشیده می‌شود و این جریان دوباره ادامه پیدا می‌کند.

در هرمزگان هیچ کار ورزشی صورت نمی گیرد

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان صحبت هایش درباره این که چه صحبتی با مسئولان این استان دارید گفت: این جا فقط جنگ سیاسی است و هیچ کار ورزشی در این استان انجام نمی‌شود. مثلا حمایت‌هایی که در شهر‌های دیگر می‌بینیم مثل اصفهان و یا خوزستان به هیچ عنوان در بندرعباس دیده نمی‌شود.

مسئولین از قدرت سیاسی زیادی برخوردار هستند

وی افزود: اگر مسئولی دلش برای این تیم بسوزد می‌تواند بهترین شرایط را به وجود بیاورد و اگر هم دلش نسوزد هیچ کاری را انجام نمی‌دهد و کار رو به جلو نمی‌رود. زیرا در این جا قدرت سیاسی زیادی وجود دارد که زور ما به این افراد سیاسی نمی‌رسد.


بیشتر بخوانید:

روزپیکر: شروع بدی برابر اژن داشتیم/ مدیرعامل جدید با استعفایم موافقت نکرد 

امید جنوب پرامید به مسئولان استانی/ آذرخش بیش از همیشه محتاج تحقق وعده ها

داوری بسیار ضعیف بود/از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم


انتهای پیام/

مسئولان تیم آذرخش بندرعباس را حمایت کنند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.