سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم عنوان کرد؛

امروز بازدید از موزه‌ها رایگان است

یزدانی گفت:روز ۲۸ اردیبهشت،بازدید از تمام موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم رایگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با تبریک فرا رسیدن روز جهانی موزه‌ها گفت: هدف از این اقدام ترغیب و تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها و آشنایی با فرهنگ و تمدن ایران و اسلام به ویژه شهر مقدس قم است.

وی ادامه داد: خانه‌های تاریخی زند توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم به موزه مردم شناسی تبدیل شده است، فرهنگ، آداب و رسوم، اعتقادات، نوع پوشش و بینش اجتماعی حاکم بر جامعه قم در اعصار گذشته، مجموعه‌ای از اشیا و لوازم زندگی، ابزار کار، لوازم کشاورزی و صنعتی، پوشاک قم از جمله بخش‌هایی است که در موزه مردم شناسی قم به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی قم عنوان کرد: موزه مردم شناسی، خانه تاریخی زند، خانه ملاصدرا، تپه تاریخی قلی درویش، مقابر گنبد سبز تا ساعت ۲۰ به روی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باز است.

یزدانی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مدیریت موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) بازدید از این موزه نیز در روز ۲۸ اردیبهشت رایگان است.

انتهای پیام/ح

امروز بازدید از موزه‌های قم رایگان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.