سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاراته کای شیرازی از راهیابی به دیدار نهایی پیکار‌های سری آ ترکیه بازماند

کاراته کای شیرازی با ۴ پیروزی و یک شکست از راهیابی به دیدار نهایی پیکار‌های سری آ ترکیه بازماند.

مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اینکه کاراته کای شیرازی با ۴ پیروزی و یک شکست از راهیابی به دیدار نهایی پیکار‌های سری آ ترکیه بازماند، اظهار کرد: شیما آل سعدی ابتدا ۳ بر صفر کرینا آتویان از روسیه را شکست داد، سپس ۷ بر صفر از سد اشرف محمد از مصر گذشت.

وی تصریح کرد: این کاراته کا شیرازی در ادامه موفق شد پس از تساوی یک بر یک مقابل چایما مدی الجزایزی با قانون سنشو برنده تاتامی شود.

مبارکی اضافه کرد: آل سعدی در چهارمین مبارزه ۱۲ بر ۲ اینگریدا سوچانکوا از اسلواکی را مغلوب کرد و سپس ۳ بر ۲ مقابل مایومی سومیا از ژاپن شکست خورد و از راهیابی به دیدار نهایی این رقابت‌ها بازماند.

شیما آل سعدی کاراته کای شیرازی نیز پس از پایان این پیکار‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: همه ورزشکاران با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و توانستم رضایت مربیان را جلب کنم.

وی افزود: در دیدار با حریف ژاپنی، اشتباه داوری باعث شد تا من بازنده اعلام شوم و به دلیل نبود ویدئو چک نتوانستم حقم را بگیرم.
آل سعدی ادامه داد: امیدوارم در میادین بعدی بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

پیکار‌های جهانی کاراته سری آ ترکیه با شرکت ۲ هزار ورزشکار در ترکیه برگزار شد.

انتهای پیام/چ

پایان کار کاراته کای شیرازی در پیکار‌های سری آ ترکیه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.