سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از آغاز ماه رمضان امسال،

وقف حدود ۶۰۰ جلد مصحف شریف در استان زنجان

حجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:از آغاز ماه رمضان امسال، حدود ۶۰۰ جلد مصحف شریف در استان زنجان وقف شد.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:امسال نیز همانند سال گذشته برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه طرح ملی وقف مصحف شریف در ماه مبارک رمضان اجرا شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اوج برگزاری این طرح در ایام ماه مبارک رمضان است ابراز کرد: امسال نیز از آغاز  این طرح در استان حدود ۶۰۰ جلد مصحف شریف وقف مساجد، محافل قرآنی، حسینیه‌ها و ... شده است.

حجت‌الاسلام جنتی ادامه داد: مردم می‌توانند  با حضور در ادارات اوقاف اقدام به تهیه این قرآن‌ها نمایند و آن‌ها را وقف مساجد ومکان‌های مورد نظر خود کنند.

وی ادامه داد: هرجلد قرآن کریم با مبلغ ۲۹ هزار تومان خریداری شده است که حداقل هزینه مشارکت در این طرح برای هر جلد قرآن کریم ۱۱ هزار ریال تعیین شده است که مابقی هزینه این طرح نیز توسط سازمان تأمین میشود تا شاهد گسترش این طرح و ترویج فرهنگ وقف در جامعه باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطر نشان کرد : سال گذشته حدود ۳ هزار جلد مصحف شریف در طول ماه مبارک رمضان وقف مساجد، محافل قرآنی، حسینیه‌ها و ... شد.

انتهای پیام/ن
 


طرح وقف مصحف شریف امسال نیز در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.