سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالکی:

فرمانداران رصد درستی از ظرفیت های گلخانه ای داشته باشند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان گفت: فرماندارارن با رصد درستی از ظرفیت های هر شهرستان باید میزان توان برای کشت گلخانه ای را به استان گزارش دهند.

نادر ماالکی رئی سازمان برنامه و بودجه استان سمنان در حاشیه جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با بیان اینکه در این جلسه دومین اولویت استان در سال ۹۸ یعنی توسعه کشت گلخانه‌ای مورد بحث قرار گرفت گفت: مقرر شد هر شهرستان با توجه به برنامه توسعه یک هزار هکتاری کشت گلخانه‌ای در استان ظرفیت خود برای کشت گلخانه‌ای را به استان ارائه دهد.

وی افزود: فرماندارارن با رصد درستی از ظرفیت‌های هر شهرستان باید میزان توان برای کشت گلخانه‌ای را به استان گزارش داده و برای ایجاد آن‌ها نیز تصمیم گیری خواهد شد.

سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: در دوماهه سال ۹۸ به میزان سه هکتار به سطح گلخانه‌های استان اضافه شده است.

وی افزود: ۹ مجتمع گلخانه‌ای با ۱۵۵ قطعه گلخانه به وسعت ۴۳۸ هکتار در حال حاضر در استان سمنان وجود دارد و طرح یک هزار هکتار گلخانه در استان تدوین شده و با همکاری همه دستگا‌ها می‌توان این مهم را در سال ۹۸ در استان محقق کرد.

میر عماد در پایان تصریح کرد: به طور کلی امسال ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشت گلخانه‌ای امسال پیش بینی شده که به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان سمنان برگزار شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.