سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی خریداری شد

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در قالب خرید‌های تضمینی مباشرتی و توافقی طی سال گذشته از کشاورزان این استان خریداری شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ایرج صفایی  مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه اظهار داشت: در سال ۹۷ بیش از ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاونی روستایی استان در قالب خرید‌های تضمینی مباشرتی و توافقی خریداری شد.

وی گفت: این شبکه متشکل از ۲۸۰ شرکت تعاونی روستایی، زنان، تعاونی تولید، نظام صنفی و خبرگان بخش کشاورزی است که در سطح استان نسبت به ارائه خدمات به روستاییان و کشاورزان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ کیلوگرم زعفران از مزارع تحت پوشش این دو شرکت برداشت و به بازار مصرف عرضه شده بیان  کرد: انتظار می‌رود با توجه به ترویج کشت این محصول در سال‌های آینده این مقدار افزایش چشمگیری یابد.

وی همچنین از توزیع بیش از ۲۰۰۰ تن آرد روستایی، ۱۷۷ میلیون لیتر مواد سوختی، ۲۸ هزار تن انواع نهاد‌های دامی کشاورزی و بیش از ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی و ادوات دنباله بند میان کشاورزان استان کرمانشاه خبر داد.

انتهای  پیام/ز

توزیع بیش از ۲۰۰۰ تن آرد روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.