سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان قرارگاه راهبردی ذوالفقار مطرح کرد؛

ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش

فرمانده کل ارتش گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه راهبردی ذوالفقار با حضور فرماندهان نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی بر ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی روحی و رزمی فرماندهان در تمام سطوح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی تاکید کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیرو‌های ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمام یگان‌های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

وی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

فرمانده تصریح کرد: نیرو‌های مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سال‌های اخیر و آموزش‌های نوین به قابلیت‌های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست یافته اند و ملت غیور و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق همچنین استمرار بازدید‌های میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه ماموریتی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.

در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیرو‌های تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدید‌های اخیر از سامانه‌های پدافندی، پایگاه‌ها و مناطق دریایی، هوایی همچنین تیپ‌های واکنش سریع ارائه کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.