سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۵۰ درصدی میانگین بارش‌ها در استان کرمانشاه

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: میانگین بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز ۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه   گفت: میانگین بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر ۹۷ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۸) به ۷۳۳.۴ میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد : بیشترین بارش امسال از پاوه به مقدار یک هزار و ۴۵۹ میلی متر گزارش شده که نسبت به سال قبل ۶۶ درصد و نسبت به بلندمدت ۱۰۲ درصد با افزایش مواجه بوده است

معاون هواشناسی استان در خصوص بارش‌های شهر کرمانشاه نیز گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تا امروز ۶۰۸ میلی متر باران در مرکز استان باریده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۱۶ میلی متر بود ۶۴ درصد و نسبت به دونره بلند مدت نیز ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی یادآوری کرد: بیشترین افزایش بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل متعلق به گیلانغرب با ۸۹ درصد و کمترین افزایش نیز متعلق به شهر کوزران با ۱۰ درصد بوده است.


 انتهای پیام/ز

 


میانگین بارش باران به ۷۳۳.۴ میلی متر رسید

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.