سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

نظارت و مدیریت لازم بر بازار وجود ندارد

امام جمعه بوشهر گفت: نظارت و مدیریت لازم بر بازار وجود ندارد و این مهم منجر به کاهش جدی قدرت خرید خانواده‌ها شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در شرایط کنونی و خاص اقتصاد کشور باید گرانی کاذب موجود در بازارهای عرضه کالا مدیریت شود.

وی بیان کرد: برای نمونه در استان‌هایی که به وفور خرما یافت می‌شود همزمان با ماه رمضان و افزایش تقاضا برای خرید این محصول قیمت خرما بسیار افزایش پیدا کرد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: گرانی خرما و کالا‌های مورد نیاز خانواده‌ها نشان از نبود نظارت و سودجویی افرادی خاص است که باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.

صفایی بوشهری بیان کرد: مسئولان چنانچه در عرصه‌های مدیریتی خود به خوبی عمل کنند مردم نیز حامی و پشتیبان آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: وضعیت اشتغال نیز با یک برنامه ریزی صحیح قابلیت حل دارد، ولی با این وجود دیده شد که عده‌ای از افراد شاغل نیز از کار بیکار شدند.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: فردی که به واسطه امنیت شغلی خود ازدواج و اقدام به دریافت وام می‌کند بدون شک با بیکار شدن وی کانون خانواده در معرض آسیب جدی قرار می‌گیرد.

صفایی بوشهری افزود: در شرایط کنونی با عملکرد جهادی باید به فکر مردم و به ویژه جوانان بود نه اینکه با هر دلیل ممکن افراد شاغل نیز از کار بیکار شوند.

وی گفت: مسئولان ملی و به ویژه استانی باید از بیکار کردن افراد شاغل به طور جد اجتناب و با اشتغالزایی طعم شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم به ارمغان آورند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که در صورت مدیریت صحیح و اصولی در این استان فرد بیکار نخواهیم داشت.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: در این ماه مردم نیک اندیش باید اطعام ایتام و نیازمندان و همچنین کمک به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرام غیرعمد را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام گفت: مسئولان باید خدمت صادقانه همراه با تسهیل گری در امور مردم را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: همچنین نظام اداری نیز با برون رفت از بروکراسی‌های زمانبر باید بیش از پیش خود را در خدمت به مردم ببیند.

انتهای پیام/م

نبود مدیریت لازم بر بازار باعث کاهش جدی قدرت خرید خانواده‌ها شده است

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.