سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط یک تن روغن خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد

مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان مهاباد از کشف و ضبط یک تن روغن خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قاسم امینی مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان مهاباد گفت: بازرسان این مرکز در قالب برنامه سلامت رمضانی یک تن روغن خوراکی غیرقابل مصرف را از واحد‌های تهیه بامیه و زولبیای این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این میزان روغن در قالب نظارت بهداشتی بر بازار مواد غذایی این شهرستان که برای تهیه بامیه و زولبیا در کارگاه‌های شیرنی پزی استفاده می‌شد، کشف و ضبط و در محل امحاء شد.

امینی گفت: با شروع فعالیت بازرسان تاکنون هفت مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام و برای آزمایش به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی ارسال شده است.

وی افزود: در این مدت نه نفر عرضه کننده مواد خوراکی به دلیل تخلفات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و دو واحد متخلف هم پلمب شد.

امینی یادآور شد: بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی به ویژه مراکز تهیه زولبیا و بامیه، نانوایی ها، مراکز عرضه مواد لبنی، فروشگاه‌های مواد غذایی، مساجد و اماکن متبرکه از مأموریت‌های محوری در برنامه سلامت رمضان امسال است.

وی، با اشاره به فعال بودن سامانه گویای ۱۹۰ در ماه مبارک رمضان نیز افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه و تولید مواد غذایی، مراتب را از طریق این شماره تلفن گویا و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ به کارشناسان بهداشت محیط اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

یک تن روغن خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف و ضبط شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.