سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه علمای یمن: جنایت وحشیانه در صنعا با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت

اتحادیه علمای یمن تاکید کرد در صورتی که حمایت آمریکا از عربستان سعودی نبود متجاوزان سعودی جرات تجاوز به یمن و بمباران مردم این کشور را نداشتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، اتحادیه علمای یمن تاکید کرد در صورتی که حمایت آمریکا از عربستان سعودی نبود متجاوزان سعودی جرات تجاوز به یمن و بمباران مردم این کشور را نداشتند.

اتحادیه علمای یمن اعلام کرد: همه جنایت‌های وحشیانه‌ای که عربستان سعودی و امارات در حق مردم یمن مرتکب می‌شوند ضد همه انسان‌های آزاده و امت اسلامی است و موجب خواهد شد که عزم، اراده و ایمان آن‌ها استوارتر شود.

اتحادیه علمای یمن، جنایت ائتلاف متجاوز سعودی در بمباران مناطق مسکونی صنعا را محکوم و آن را جنایتی ضد انسانیت عنوان کرد. اتحادیه علمای یمن اعلام کرد: اگر حمایت و چراغ سبز آمریکا نبود عربستان سعودی و امارات جرات نمی‌کردند حتی با یک موشک مردم یمن را هدف قرار دهند.

اتحادیه علمای اسلامی یمن حمله پهپاد‌های یمنی ضد منابع اقتصادی عربستان سعودی که آمریکا از آن تغذیه می‌کند را تبریک گفت. اتحادیه علمای یمن تاکید کرد: پهپاد‌های یمنی تاسیسات حیاتی و منابع اقتصادی عربستان سعودی که منبع مالی آمریکا و اسرائیل است را هدف قرار دادند.

اتحادیه علمای یمن همچنین ضمن ابراز شگفتی از اقدام شیخ الازهر در محکومیت این حمله، اعلام کرد: الازهر به جای محکومیت حمله پهپاد‌های یمنی به تاسیسات حیاتی عربستان سعودی بهتر بود کشته شدن زنان و کودکان یمنی را محکوم می‌کرد. اتحادیه علمای یمن افزود: شیخ الازهر باید عادی سازی رابطه مصر با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.