سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی قم اعلام کرد؛

بازدید از موزه‌های قم در ۲۸ اردیبهشت رایگان است

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی قم اعلام کرد:در روز جهانی موزه،بازدید از تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت میراث فرهنگی قم رایگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛محمد حسین حیدری فرد،مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  قم با تبریک فرا رسیدن روز جهانی موزه‌،بازدید از موزه‌های استان قم  در این روز را رایگان اعلام کرد.

وی ادامه داد:هدف از این اقدام ترغیب و تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها و آشنایی با فرهنگ و تمدن ایران و اسلام به ویژه شهر مقدس قم  است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  قم عنوان کرد :مجموعه موزه مردم شناسی خانه تاریخی زند، خانه ملاصدرا، تپه تاریخی قلی درویش و  مقابر گنبد سبز تا ساعت ۲۰ روز  ۲۸ اردیبهشت به روی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باز است.

حیدری فرد با بیان این که خانه‌ تاریخی زند از سوی  این اداره کل به موزه مردم شناسی تبدیل شده است،گفت: فرهنگ، آداب و رسوم، اعتقادات، نوع پوشش و بینش اجتماعی حاکم بر جامعه قم در اعصار گذشته، مجموعه‌ای از اشیا و لوازم زندگی، ابزار کار، لوازم کشاورزی و صنعتی، پوشاک قم از جمله بخش‌هایی است که در موزه مردم شناسی قم به نمایش گذاشته شده است

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مدیریت موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) بازدید از این موزه نیز در روز ۲۸ اردیبهشت رایگان است.

انتهای پیام/ش

روز جهانی موزه در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.