سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۱۲۰ دانش آموز برتر مسابقات قرآنی در گناوه

در مراسمی از ۱۲۰ نفر از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن، شهرستان گناوه تجلیل شد.

امام جمعه موقت گناوه در این مراسم و در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با بیان اینکه دو گروه اشرف مردم در جامعه هستند گفت: گروه اول حافظان و قاریان قرآن و گروه دیگر کسانی که در راه خدا انفاق می‌کنند.

حجت الاسلام اشانگر افزود: از حافظان قرآن تقاضا دارم که قران را در بین هم سن و سالان خود نشر دهند تا همه دانش آموزان از نور معنوی آن بهرمند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: امروز در یکی از بهترین ماه‌های سال شاهد دهمین برنامه تقدیری امسال از دانش آموزان شهرستان گناوه هستیم.

اسکندر احمدی با تقدیر و تشكر از دانش آموزان و مربیان و معاونان پرورشی مدارس بیان کرد: طرح ملی حفظ جز ۳۰ قرآن کریم در شهرستان گناوه از ابتدا سال تحصیلی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول شروع شد و بعد از تلاش‌های زیاد سرانجام با برگزاری آزمون‌های مختلف ۱۲۰ دانش آموز منتخب امروز تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه از ۵ چهره قرآنی فرهنگی شهرتان گناوه تقدیر می‌شود تصریح کرد: ۳ نفر از فرهنگیان این شهرستان در سطح استان مقام کسب کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان گناوه ادامه داد: دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی، عترت و نماز جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری آماده می‌شوند.

انتهای پیام/م

از دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی شهرستان گناوه تجلیل شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه عبدالهی
۱۹:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیییییییی