سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق اموال و قطعات داخلی خودرو با ۳۱ فقره سرقت در شهرستان بابل خبر، داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در  بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، عوامل پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی حیدر کلا بابل در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۱ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

مفخمی شهرستانی از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و با توصیه به رانندگان و مالکان خودرو‌ها گفت: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز خودروی خود به سیستم‌های ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر و قفل پدال، از پارک آن در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند
انتهای پیام/س
 
 

سارق قطعات داخلی خودرو با  ۳۱ فقره سرقت در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.