سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

امحاء ۲۳۲ حقه قلیان و پلمب ۶ قلیانسرای متخلف

سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با عرضه کنندگان قلیان در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمشیدپور سرپرست پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و برخورد با قلیانسرا‌های متخلف، برخورد با آنها در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ضربتی که با دستور مقام قضائی و با حضور جانشین دادستان ایلام به انجام رسید تعداد ۲ واحد قلیانسرا واقع در بلوار خلیج فارس، ۲ واحد در میدان شهداء، ۲ واحد در بلوار شهرداری پلمب شد.

سرهنگ جمشیدپور ادامه داد: از این ۶ واحد پلمب شده، تعداد ۲۲۴ حقه قلیان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون، ۳۵ واحد متخلف، پلمپ و بیش از ۱۰۰۰ حقه قلیان امحاء شده است.

جمشیدپور اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی استان با محوریت اداره اماکن، به صورت مستمر با اجرای طرح‌ها و گشت‌های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوف متخلف خصوصاً مراکز عرضه قلیان برابرقانون برخورد خواهد کرد.

وی یادآورشد: از آنجا که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان عزیز درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به شماره تلفن ۰۸۴۲۱۸۲۱۲۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

پلمب قلیانسراهای متخلف ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.