سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت بخشی به عملیات راهداری در شهرستان ارومیه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه ازانجام عملیات راهداری بمنظور بهسازی و ایمن سازی محور‌های ارتباطی این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در جلسه بررسی نواقصات جاده‌ای به منظور اجرای هرچه بهتر طرح راهداری گفت: به منظور کاهش تصادفات احتمالی و افزایش ضریب ایمنی تردد، عملیات ویژه راهداری با سرعت هر چه بیشتر توسط این اداره در حال انجام است.

وی با اشاره به عملیات نصب، اصلاح مرمت، ساماندهی تابلو و علائم در محور‌های اصلی فرعی و روستائی کرد و افزود: ۳۰۷ عدد چراغ چشمک زن در نقاط حادثه خیز مرمت و بازبینی و هم چنین ۳ مورد چراغ چشمک زن نصب شده است.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه، ایمن سازی محور‌های آسیب دیده از سیل و نقاط وقوع تصادف را از برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد و افزود: ۲۸ عدد تابلوی هشدار دهنده و اطلاعاتی در نقاط آسیب دیده از سیل نصب و هم چنین ۹۵ شاخه گاردریل در نقاط وقوع تصادف اصلاح و مرمت شد.

این مقام مسئول از آغاز عملیات اجرایی چاله پرکنی در قالب طرح ویژه خبر داد و گفت: طی این عملیات در اردیبهشت ماه سال جاری قریب بر ۷۰ تن آسفالت در محور‌های ارومیه –سرو، ارومیه-مهاباد، ارومیه-اشنویه، بند-راژان و محور‌های روستایی از جمله نظرآباد، شاهین آباد، قشلاق خنجر، ترکمان، غریب کندی، آباجالو و گوگ تپه مورد استفاده قرار گرفته و مابقی محور‌ها نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

حبیب زاده پاکسازی، یازگشایی و مرمت جاده‌ها بر اثر رانش، بازگشایی کانال‌های مسدود شده آب در محور‌های روستایی، عملیات تسطیح و رگلاژ و هم چنین لایروبی پل‌ها را گوشه‌ای از عملیات انجام گرفته راهداران طی ماه اخیر برشمرد.

وی در ادامه این نشست از تعیین اکیپ‌های کارشناسی فنی مختص هر محور جهت نظارت و بررسی نواقصات جاده‌ای در راستای ایمن سازی محور‌ها و بالا بردن سطح استاندارد مطابق با شاخص‌های کشوری خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در پایان جلسه با اشاره به ضرورت نگهداری راه‌ها مخصوصا در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، تصریح کرد: سال جاری رویکرد اصلی بر انجام پروژه‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌هایی که از محل شاخص‌های توسعه اقتصادی پیشنهاد شده در بخش‌های مختلف است که محرک توسعه و اصلاح در بافت‌های کم برخوردار محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

اجرای عملیات راهداری در ارومیه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.