سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع آب گرفتگی در معابر مشهد

بر اثر بارندگی های اخیر ۳۰ مورد تجمع آب و آبگرفتگی در معابر مشهد برطرف شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بر اثر بارندگی‌های دیشب ۳۰ مورد تجمع آب و آب گرفتگی در معابر این شهر رخ داد که توسط عوامل کارگری خدمات شهری و ماشین آلات جمع آوری آب‌های سطحی برطرف شد.

وی ادامه داد: بیشترین تجمع آب مربوط به مناطق یک و ۱۰ شهر بود که سه راه ملاصدرا، میدان تختی، میدان تقی آباد، چهارراه دکترا، بلوار ملک آباد و چهار راه احمد آباد از معابری هستند که در منطقه یک دچار آب گرفتگی شده بودند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: چهار راه ورزش، چهارراه مخابرات، چهارراه جهاد، بلوار ادیب جنوبی، میدان امام علی (ع)، میدان حجاب، میدان قائم، حاشیه بلوار شریعتی و بلوار فلاحی هم از معابر منطقه ۱۰ بودند که به علت حجم روان آب بالا، آب گرفتگی و تجمع آب در آن‌ها رخ داده بود.

یعقوبی افزود: معابری در مناطق دو، سه، هشت، ۹، ۱۱ و ۱۲ گرفتار آبگرفتگی شدند و با توجه به شدت بارش‌ها اکثر کانال‌ها توان عبور آب را نداشتند و آب از داخل خیابان‌ها می‌گذشت.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر آغاز بارش‌های رگباری از عصر دیروز ۴۳ دستگاه تانکر جمع آوری آب‌های سطحی و تانکر خودمکش در ۹ نقطه شهر مستقر شده اند.

انتهای پیام //ف. ک


۳۰ معبر در مشهد دچار آب گرفتگی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.