سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت برقراری ارتباط موثر با اهالی رسانه 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی یک فن و تخصص است که به واسطه نوع ارتباطات برای هر مجموعه‌ای با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کارکردن در روابط عمومی مجموعه فرهنگ و هنر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و نسبت به دستگاه‌های دیگر ماموریت‌های ویژه‌ای را در بر می‌گیرد.

وی افزود: دستگاهی که مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهیتش اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارتباط با هنرمندان، نخبگان، موثران فرهنگی و هنری و اهالی رسانه است بی شک روابط عمومی، مختصات ویژه‌ای را نیز طلب می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که در حوزه‌های گسترده فرهنگی، هنری و دینی در این اداره انجام می‌شود، باید با ظرافت، دقت و در کوتاهترین زمان منعکس شود تا مکمل فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته باشد.

وی گفت: خوشبختانه به رغم محدودیت‌های موجود، روابط عمومی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته است با استفاده از ظرفیت رسانه ای، و فضای مجازی و ارتباط موثر با اهالی رسانه استان، حضوری بایسته و موثر و کاملا" چشمگیر در همه رخداد‌های فرهنگی و هنری استان داشته باشد.

انتهای پیام/س

روابط عمومی یک فن و تخصص است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.