سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اتاق‌های بازی در مدارس استثنایی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: راه اندازی اتاق‌های بازی بارویکرد درمانی و کمک آموزشی دانش آموزان دارای نیاز‌های ویژه دردستورکاراین اداره قراردارد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه اظهار داشت: راه اندازی اتاق‌های بازی بارویکرد درمانی و کمک آموزشی دانش آموزان دارای نیاز‌های ویژه دردستورکاراین اداره قراردارد و بر این اساس اتاق بازی مدرسه‌ی سپیده نوروزی کرمانشاه با مساعدت خیرین محترم، سازمان آموزش و پرورش استثنایی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه آماده بهره برداری قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تلاش برای تقویت روحیه و نشاط دانش آموزان استثنایی به طور جدی مورد توجه است، از همکاری صمیمانه مجموعه آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه در پیشبرد اهداف آموزشی قدردانی کرد.

همچنین پس از افتتاح اتاق بازی این مدرسه یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اداره کل آموزش و پرورش به طور ویژه در کنار مجموعه آموزش و پرورش استثنایی قرار دارد و امروز از اینکه لبخند شادی بر لبان این دانش آموزان نشسته است، بسیار خرسندیم و از هیچ مساعدتی در راستای خدمت به دانش آموزان استثنایی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز


تقویت روحیه و نشاط دانش آموزان استثنایی با اتاق های بازی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.