سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک:

انتخاب هیات مدیره باشگاه شهرداری بر عهده شهردار است/ موافق فعالیت باشگاه شهرداری اراک هستیم

کاوه افلاکی گفت:با انتخاب هیات مدیره از سوی شهردار اراک شاهد فعالیت باشگاه شهرداری اراک خواهیم بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛کاوه فلک افلاکی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: شورای اسلامی شهر دوره پنجم بعد از منع قانونی ایجاد شده در فعالیت باشگاه شهرداری اراک، با شورای تامین استان رایزنی‌هایی را انجام داد و با موافقت شورای تامین فعالیت باشگاه شهرداری رنگ قانونی به خود گرفت.

وی افزود:موافق فعالیت باشگاه شهرداری هستیم و برهمین اساس کارگروه ورزشی برای نحوه فعالیت باشگاه و تیم‌هایی که قرار است زیر مجموعه باشگاه قرار گیرند تشکیل شده است.

شفیعی شهردار اراک خاطر نشان کرد:با انتخاب هیات مدیره باشگاه شهرداری از سوی شهردار اراک و طی کردن مراحل قانونی شاهد فعالیت باشگاه شهرداری خواهیم بود. شورای شهر وظیفه نظارتی خود را در فعالیت باشگاه خواهد داشت تا شاهد انحراف در فعالیت این باشگاه نباشیم.

گفتنی است مرتضی سورانه رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اراک در تاریخ ۱۰ مهر ماه سال ۹۶ بود که از یافتن راهکاری قانونی برای بازگشت تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری اراک به جایگاه اصلی خود گفت که با جدیت دنبال میشود و همچنین اظهار داشت: در این رابطه طبیعتا دغدغه‌هایی برای سازمان‌های ناظر وجود دارد که اقدامی خلاف قانون انجام نشود و ما هم به این تکالیف و نظارت‌ها احترام می‌گذاریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: برای ادامه فعالیت تیم‌های ورزشی تحت پوشش شهرداری اراک به دنبال این هستیم که مسئولان را مجاب کنیم تا اجازه تیمداری شهرداری صادر شود.

انتهای پیام/ی

تلاش برای رفع منع قانونی باشگاه شهرداری اراک

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.