سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غایبان ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سی ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی باید فردا (پنج شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که قرار بود امشب (چهارشنبه) عازم مسجد سلیمان شوند و به همین دلیل علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با شاگردان فیروز کریمی شرکت نکرد.

ذوبی‌های اصفهان که یک دیدار سخت با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برای صدرنشینی در گروه A دارند، در صدد هستند تا مقابل نفت مسجد سلیمان ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را بازی دهد تا برای مسابقه با نماینده سعودی‌ها نیز آماده باشند. علی منصور برای این دیدار حمید بوحمدان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محمدباقر صادقی و محمدرضا خلعتبری نیز مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند، اما دیگر بازیکنان مشکلی برای همراهی سبزپوشان ندارند.  

درحال حاضر ذوب آهن با کسب ۲۹ امتیاز از ۲۹ بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و نمی‌تواند در جدول صعود کند، اما اگر ۳ امتیاز را کسب نکند، احتمال دارد به رده‌های پایین‌تر سقوط کند. دیدار رفت این ۲ تیم در اصفهان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و نفت مسجد سلیمان نیز برای بقا در لیگ در صدد است تا ذوب را درخانه شکست دهد و در لیگ نوزدهم نیز حاضر باشد.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۱:۳۰ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید:

پدیده، سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس جریمه شدند

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا چند تیم است؟

کربلا میزبان ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان


انتهای پیام/

محرومان و مصدومان ذوب مقابل نفت مسجدسلیمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.