سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مثلث توسعه اقتصادی بستر اشتغالزایی در گناباد

فرماندار گناباد گفت: ۱۷۲ واحد صنعتی در گناباد فعالیت دارد و سه هزار و ۲۸۴ نفر هم در آن به صورت مستقیم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حامد قربانی فرماندار گناباد در کارگروه رونق تولید گناباد گفت: ۶۹ مجوز صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال و اشتغال هزار و ۸۶۰ نفر در گناباد صادر شد.

وی افزود: از این میان ۲۴ طرح مشکلدار شناسایی شد که ۱۴ مورد آن‌ها با حجم سرمایه گذاری شش هزار و ۴۶۰ میلیون ریال در مرحله نخست رسیدگی قرار می‌گیرند.

فرماندار گناباد گفت:تدوین طرح‌های جامع گردشگری قصبه شهر، کالشور، احصاء مشکلات روستاها، مذاکره با بانک‌های عامل و گمرک و شرکت گاز برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و پیگیری برخورداری دهستان‌های گناباد از مزایای مناطق کمتر توسعه یافته از دیگر اقدامات مهم در گناباد در چارچوب طرح مثلث اقتصادی است.

قربانی افزود: در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی' خراسان رضوی به ۱۲ منطقه تقسیم و برای هر منطقه عوامل مجری توسه با عنوان معین اقتصادی تعیین شده است که در این راستا اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به عنوان معین اقتصادی گناباد و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصادی بخش کاخک از توابع این شهرستان برگزیده شده اند.

فرماندار گناباد گفت: ۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارند که برای راه اندازی آن‌ها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و بستری برای اشتغال سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و برای دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم ایجاد شده است.

انتهای پیام//ف. س


کارگروه رونق تولید در گناباد تشکیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.