سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روغن حیوانی به عنوان یک ثروت قابل توجه برای کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از روغن حیوانی به عنوان یک ثروت قابل توجه برای کرمانشاه یاد کرد و گفت : تاکنون از این گنج غافل بوده ایم.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت : روغن حیوانی یک گنج و ثروت عظیم برای استان کرمانشاه است که تاکنون آنطور که باید به این محصول نپرداخته ایم و از آن غافل بوده ایم.

وی گفت : با وجود اینکه طی این سال‌ها کار خاصی برای روغن حیوانی انجام نداده ایم، اما این نوع روغن به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارد به برندی برای کرمانشاه تبدیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه روغن حیوانی به دو شیوه سنتی و در روستا‌ها و یا در واحد‌های تولیدی به دست می‌آید، عنوان کرد: روغن حیوانی نقاط مختلف استان از نظر کیفیت، عطر و... با هم تفاوت دارند.

کاشفی بر لزوم توسعه صادرات روغن حیوانی تاکید کرد و افزود: باید به استاندارد‌های صادراتی مطلوب برای این محصول برسیم تا بتوانیم بازار‌های صادراتی را گسترش دهیم.

وی گفت: اگر بتوانیم روغن حیوانی را در چند نمایشگاه خارجی معرفی کنیم و یا برای معرفی بیشتر آن چند جشنواره برگزار کنیم، تحولی در عرصه فروش این محصول رخ خواهد داد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یادآور شد: در کنار این برنامه‌ها، باید برای افزایش تولید و همچنین بالا بردن کیفیت این روغن هم تلاش کنیم و به مسائلی مانند برندسازی، بسته‌بندی و... نیز بپردازیم.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های بیش از ۱.۵ ساله برای برگزاری تشکیل انجمن روغن حیوانی، گفت: در کنار پیگیری برای راه‌اندازی این انجمن یک گروه مشاور نیز برای بررسی جزئیات کار و مشخص کردن نقشه و چارچوب راه انجمن گرفتیم.

کاشفی اظهار کرد: هر حمایت مادی و معنوی که نیاز باشد از این تشکل خواهیم داشت و می‌توانیم پشتوانه کارشناسی مورد نیاز برای رسیدن به اهداف انجمن روغن حیوانی را نیز تامین کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ابرازامیدواری کرد: با راه‌اندازی این انجمن شاهد افزایش تولید سالیانه و همچنین بهبود بازار‌های داخلی و خارجی روغن حیوانی باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

تاکنون از گنج روغن حیوانی غافل بوده ایم

 

برچسب ها: صنعت ، برند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.