سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه بررسی وضعیت بازار شهر چمران

روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهرگفت: جلسه بررسی وضعیت بازار شهرچمران به ریاست فرماندار وبا حضور دادستان شهرستان ونمایندگان بازاریان، شوراو شهرداری شهر چمران برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم زاده، روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر بیان داشت: با حضور فرماندار، دادستان و نمایندگان بازاریان، شورا و شهرداری شهر چمران جلسه بررسی وضعیت بازار این شهر برگزار گردید که درابتدای جلسه عبادی شهردار چمران گزارشی از وضعیت موجود بازار چمران ارایه نمودوسپس درخصوص مکان بازار بحث و تبادل نظر گردید.

وی افزود: باتوجه به اینکه بخشی از زمین‌های شهر چمران تحت مالکیت پتروشیمی بندرامام است برای اینکه بتوان بخشی از صنوف و مشاغل مزاحم رابه این زمین‌ها منتقل نمود نیازمند هماهنگی با این شرکت می‌باشد.

کاظم زاده تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز نمایندگان بازاریان و اصناف به بیان مشکلات موجود در خصوص جابجایی ویا ماندن بازار در محل فعلی پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: در پایان جلسه وپس از استماع تمام نظرات فرماندار، شهرداری چمران را مکلف نمود که ظرف مدت ۲ هفته آمار دقیقی از مغازه‌های تخریبی و همچنین احداث شده و نحوه واگذاری آن‌ها و همچنین تعداد مغازه‌های فعال تهیه نماید و در جلسه بعدباتوجه به آمار استخراجی در این خصوص تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/م

رسیدگی به مشکلات بازاریان در ماهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.