سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب یک فوریت لایحه فروش اوراق مشارکت بازآفرینی بافت ‌فرسوده شیراز

لایحه یک فوریتی فروش اوراق مشارکت بازآفرینی بافت فرسوده شیراز در شورای اسلامی شهر تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز مبنی بر انتشار اوراق مالی اسلامی (اوراق مشارکت) به منظور باز آفرینی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) به تصویب رسید.

این لایحه براساس قانون به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون‌های برنامه و بودجه، شهرسازی و‌ معماری شورای اسلامی شهر شیراز ارجاع شد.

اعضای این شورا در این جلسه ایراد هیات تطبیق بر مصوبات به مصوبه طرح ایجاد خیابان غذا در ایام ماه مبارک رمضان (نیمه اول ماه) را پذیرفتند.

طرح تفصیلی مدیریت پسماند شهر شیراز از دیگر طرح هایی بود که به تصویب شورای شهر رسید.

این طرح تفصیلی با هدف تعیین وضعیت مطلوب شهر شیراز از نقطه نظر مدیریت پسماند متناسب و تدوین برنامه‌ها و استراتژی‌های مورد نیاز برای حرکت از وضع موجود به سوی وضع مطلوب، بهبود سیستم مدیریت پسماند در شیراز، تعیین اختصاصات محیط‌های انسانی و طبیعی این شهر، تبیین خصوصیات کلیدی و تاثیرگذار شهر شیراز بر فرایند مدیریت پسماند و تبیین وضعیت فعلی شهر شیراز از نقطه نظر مدیریت پسماند و ارائه ضوابط تهیه و تدوین شده است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: این طرح با استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم‌های مدیریت پسماند و آخرین فناوری‌های موجود در زمینه کاهش تولید زباله، جمع آوری، بازیافت، دفن و انهدام انواع زباله اجرا خواهد شد.

مقیمی با بیان اینکه در این طرح به فرهنگ سازی توجه کرده است، خاطرنشان کرد: در طرح مدیریت پسماند انواع پسماند‌های عفونی، خانگی، صنعتی و ساختمانی از مبدا تا مقصد و پس از دفن نیز با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت جامعه در بر می‌گیرد.
انتهای پیام/م

هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.