سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ناصری نژاد خبر داد

دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و یک مالخر ساعت ساز

سرپرست سرکلانتری چهارم از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و یک مالخر اموال مسروقه و ساعت ساز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد سرپرست سرکلانتری چهارم اظهار کرد: ساعت ۶ عصر هفدهم ماه جاری ماموران گشت عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک در حال گشت زنی در محدوده خیابان افشاری بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و مدتی آن‌ها را تحت نظر گرفتند.

سرپرست سرکلانتری چهارم با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع، خیلی سریع موتورسیکلت متهمان توقیف و هر ۲ موتورسوار مورد بازجویی قرار گرفتند، عنوان کرد: متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند، برای بررسی موضوع به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: با بررسی سوابق این دو پسر جوان، مشخص شد آن‌ها از سابقه داران سرقت از نوع کش روی و گوشی قاپی هستند و اعتیاد شدیدی نیز به موادمخدر از نوع شیشه دارند که تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و در تحقیقات انجام شد و هر ۲ متهم به موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند که گوشی‌های سرقتی را به مالخر که مغازه ساعت سازی دارد، در همین محدوده می‌فرخته اند.

سرهنگ ناصری نژاد ابزار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران به محل اعزام و در بررسی‌های صورت گرفته از مغازه مالخر که یک ساعت سازی قدیمی بود، یک ساک به دست آورند و با بررسی این ساک ۱۹۰ دستگاه گوشی، ۹ عدد تبلت، ۵۰ عدد فلش و رم و تعدادی نیز ساعت مچی سرقتی گران قیمت به همراه ضبط‌های متعلق به شهروندان کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد با اعتراف صریح متهمان به سرقت گوشی همراه و مالخری اموال مسروقه، هر ۳ متهم برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.