سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب جهانی حضور ویلموتس در تیم ملی ایران

رسانه‌های مشهور اروپایی و آسیایی به حضور مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مارک ویلموتس بامداد امروز وارد ایران شد تا با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران به توافق برسد، رسانه های جهانی و مشهور آسیایی و اروپایی به حضور وی در ایران واکنش نشان دادند. برخی از این خبرها به شرح ذیل است:

رسانه اشپیگل آلمان: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد!

مارک ویلکوتس پس از کارلوس کی روش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت. تیم ملی ایران از ماه ژانویه تا به امروز سرمربی نداشته و هیچ بازی دوستانه ای انجام نداده است.اگرچه او از تیم ملی ساحل عاج اخراج شده اما او به دنبال چالش جدید در تیم ملی ایران است. به دلیل  پیش از مارک ویلموتس، از ادووکات و فن مارویک نیز به عنوان دیگر گزینه های تیم ملی یاد می شد.

رسانه فرانس ۲۴: ویلموتس با  ۱.۲ میلیون دلار به تیم ملی ایران پیوست

مارک ویلموتس بامداد امروز به کشور ایران سفر کرد تا پیش از عصر، با تیم ملی فوتبال این کشور قراردادی امضا کند. ویلموتس قرار است از تیم ملی حقوقی بالغ بر ۱.۲ میلیون دلار دریافت کند. این مربی به جای کارلوس کی روش باتجربه در قامت سرمربی تیم ملی ایران کار خود را آغاز خواهد کرد.

رسانه بلژیکیHLN: ویلموتس روی دست لیکنز زد!

پس از اینکه جرج لیکنز به عنوان سرمربی در تیم تراکتوریازی تبریز حضور پیدا کرد و این تیم را جز مدعیان قهرمانی لیگ نشان داد، حالا دستیار سابق وی مارک ویلموتس در کنار وی به ایران آمد تا به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران فعالیت کند. ویلموتس سابقه حضور در تیم های ملی ساحل عاج و دستیاری لیکنز در تیم ملی بلژیک را در کارنامه دارد.

رسانه فرانسوی کوئست فرانس : قرارداد ویلموتس با تیم ملی تا سال  ۲۰۲۲ خواهد بود

مارک ویلموتس بامداد روز چهارشنبه به همراه دستیارش وارد تهران شد.قرارداد ویلموتس به ارزش ۱.۲ میلیون دلار با تیم ملی است و تا سال ۲۰۲۲  خواهد بود. حالا او باید به عنوان جانشین کارلوس کی روش در جمع ایرانی ها فعالیت کند.

رسانه عربی المیادین: با اعلام مهدی تاج، ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مارک ویلموتس سرمربی جدید این تیم پس از کارلوس کی روش لقب گرفت. اگر شرایط مهیا باشد این سرمربی بلژیکی امروز قرارداد خود را با ایران امضا خواهد کرد. ویلموتس در تیم های ملی ساحل عاج، بلژیک و تیم شالکه سابقه فعالیت داشته است.

رسانه nieuwsblad: مارک ویلموتس با استقبال گرم ایرانی ها وارد این کشور شد

مارک ویلموتس امروز با استقبال گرم ایرانی ها وارد کشور ایران شد. این سرمربی به زودی کار خود را با دو دسیتارش در تیم ملی فوتبال ایران آغاز خواهد کرد. ویلموتس در بین اسامی چون اروه رنار، فن مارویک، لوپتگی انتخاب شده و سابقه دستیاری جرج لیکنز، سرمربی فعلی تراکتورسازی تبریز را در کارنامه دارد.

بازتاب انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرام فارسی AFC

رسانه عربی بین اسپرت: ویلموتس بلژیکی سرمربی تیم ملی ایران شد

مارک ویلموتس عصر امروز با تیم ملی ایران قراردادی را امضا می‌کند. ویلموتس سابقه حضور در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج را دارد و پس از راه نیافتن تیمش به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از سمتش اخراج شد.

حالا او باید به جای کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را به عهده بگیرد.

اخیرا کارلوس کی روش از تیم ملی ایران به علت پرداخت نشدن مطالبتش به فیفا شکایت کرده بود.


بیشتر بخوانید:

آیا مذاکره با ویلموتس در روال رسمی انجام شده است؟

سالی ۲۲ میلیارد تومان برای سرمربی بی جام!

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط حیف و میل بیت المال است و بس