سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از احداث ۱۳ هزار واحد خسارت‌دیده از سیل اخیر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان در جمع خبرنگاران از احداث ۱۳ هزار واحد خسارت‌دیده از سیل اخیر در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در بازه زمانی یک ساله واحد‌های احداثی تحویل مردم سیل‌زده می‌شود.

رضایی افزود: کار تعمیر واحد‌های آسیب‌دیده از سیل نهایتاً در بازه زمانی چهار ماهه به انجام خواهد رسید؛ تعداد معدودی از هم استانی‌های خسارت‌دیده از سیل که در چادر زندگی می‌کنند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تشکیل پرونده در اسرع وقت مبالغ بلاعوض و کمک‌هزینه اسکان موقت به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی عنوان کرد: تاکنون ۳۴ هزار ارزیابی خسارت در سطح استان انجام شده و هفت روستای آسیب‌دیده استان به‌صورت کامل نیازمند جابه‌جایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان بیان کرد: رعایت ضوابط فنی در ساخت واحد‌های احداثی خط قرمز ما است و کلیه ساختمان‌های احداثی بر اساس نظارت دقیق مهندسین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به انجام می‌شود؛ موفقیت ما در گرو حضور و مشارکت مردم است، از مردم عزیز لرستان دعوت می‌کنیم از این فرصت طلایی جهت بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده خود استقبال کنند.

انتهای پیام/ر

۱۳۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان احداث می‌شود

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.