سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

عملکرد خدماتی هلال احمر درخشان است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه خدماتی که هلال احمر در این استان داشته موجب شده عملکرد قابل قبول و درخشانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در شرایط بحرانی که مردم به فکر خود هستند، اعضای هلال احمر به فکر نجات جان آن‌ها بوده و این توفیقی است که خداوند متعال نصیب آنان کرده است.

وی ادامه داد: نجات یک انسان از مرگ به منزله این است که همه انسان‌های کره زمین را نجات داده اید و این کار اجر و پاداش فراوانی دارد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: وقتی کسانی در یک حادثه شرایطی برای آن‌ها پیش می‌آید که نیاز به کمک دارند و باید برای نجات جان آن‌ها به یاریشان شتافت، این همان امر به معروف و نهی از منکر عملی است که در هلال احمر انجام و کاری بسیار ارزشمند است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این دیدار به پیشینه هلال احمر قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: شکوفایی جمعیت هلال احمر به بعد از انقلاب اسلامی بر می‌گردد و فعالیت‌های جمعیت بعد از انقلاب گسترده‌تر شد.

حسین عارفی در خصوص سیل اخیر و رضایت نسبی که مردم در مناطق سیل زده از هلال احمر دارند، یاداور شد: هلال احمر قبل از حادثه به اقدامات پیشگیرانه از جمله، اطلاع رسانی، آگاه سازی مردم و هشدار به ساکنین مناطق حادثه خیزهمچنین تجهیزو آماده سازی ناوگان لجستیکی اقدام کرد و بعد از وقوع سیل در استان جزء اولین دستگاه‌هایی بود که در همان ساعات اولیه با ۵۰ تیم عملیاتی در مناطق سیل زده حضور و به بیش از ۷۰ روستا در استان و روستا‌های بخش کونانی و روستای چم مهر از توابع استان لرستان امداد رسانی کردند.

وی همچنین در خصوص کنگره عظیم اربعین که همه ساله هلال احمر به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین در کشور و در استان مطرح است، تاکید کرد: تمهیدات این حماسه بزرگ شروع شده و آماده ایم که خدمات ارزنده‌ای را به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه بدهیم.

انتهای پیام/با

 دیدار امام جمعه ایلام با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.