سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

اجرائیه بانکی برای واحد‌های تولیدی سیل‌زده لرستان صادر نمی شود

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: به هیچ‌وجه در شرایط فعلی از نظر برخورد و صدور اجرائیه برای واحد‌های تولیدی اقدام نمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسین سلاحورزی، رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: رئیس کل دادگستری لرستان به بانک‌های استان دستورات ویژه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه به هیچ‌وجه در شرایط فعلی از نظر برخورد و صدور اجرائیه بانکی برای واحد‌های تولیدی اقدام نکنند.

سلاحورزی در حاشیه جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امشب سه موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بیان مشکلات واحد‌های اقتصادی خسارت دیده از سیل اخیر، مرور وضعیت فضای کسب و کار و گزارش ملی پایش فضای کسب و کار استان و طرح مشکلات برخی بنگاه‌های تولیدی با دستگاه اجرایی، تأمین اجتماعی و بانک‌ها سه موضوع مهم مطرح شده بودند.

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد با اشاره به اختلاف واحد‌های تولیدی و بانک‌ها به جهت چگونگی محاسبه سود و جریمه، افزود: در این جلسه رئیس کل دادگستری لرستان به بانک‌های استان دستور داد که به هیچ‌وجه در شرایط فعلی از نظر برخورد و صدور اجرائیه اقدام نکنند.

سلاحورزی بیان داشت: همچنین دستورات لازم در این زمینه به واحد‌های ثبت نیز داده شد.

انتهای پیام/ر

عدم صدور اجرائیه بانکی برای واحد‌های تولیدی سیل‌زده لرستان

برچسب ها: سلاحورزی ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.