سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات آسفالت گسترده معابر شهر بیرجند

عملیات آسفالت معابر شهر بیرجند در سطح گسترده آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، جاوید ، شهردار بیرجند گفت: آسفالت ۷۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابرآغاز عملیات آسفالت گسترده معابر شهر بیرجند سطح شهر با هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۰ تومان در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: براین اساس ۱۲ هزار متر مربع از معابر مهرشهر و ۸ هزار متر مربع معبر کارگران ۲۲ با ۸۰۰ میلیون تومان آسفالت می‌شود.

جاوید با بیان اینکه آسفالت معابر سطح شهر بیرجند براساس اولویت و حجم ترافیک اجرا خواهد شد، گفت: روکش آسفالت معابر خیابان شهید خزاعی بین انقلاب و مطهری به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع، ضلع غرب خیابان مطهری به متراژ ۸ هزار متر مربع و ۹۵۰۰ متر مربع از خیابان شهید ذقنی و کلاهدوز (انقلاب) با هزینه ۸۴۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

شهردار بیرجند از آسفالت خیابان سجاد ۶ به متراژ ۳ هزار متر مربع و هزینه ۱۲۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: آسفالت بلوار امام رضا (ع) از بلوار صیاد شیرازی تا بلوار ناصری به متراژ ۱۸ هزار متر مربع و بلوار آوینی از میدان تا مجتمع مسکونی قرارگاه سلمان به متراژ ۹ هزار متر مربع و مجموعا با هزینه یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است

به گفته شهردار بیرجند مسیر خیابان نواب تا سجاد ۶ نیز به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.
جاوید گفت: تمامی معابر محدوده شهر بیرجند و پیرامون آن که زیر سازی و شبکه‌های آب، برق و گاز در آن اجرا شده در صورت پرداخت هزینه آماده سازی توسط اهالی، آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: شهرداری ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.